Äntligen Färdig!

2012-07-2921:51:00
Förberedelser
 •  Kommentarer (0)
WOW! snacka om att det pirrar i magen nu.. Jag är klar med ansökan, så jag ska bara ringa in till STS och be dem kolla igenom den, sen är det dags att börja matcha. Lite läskigt faktiskt! Nästan så att jag inte vågar skicka in ansökan haha. Har inte riktigt hunnit tänka såhär långt ännu. Innerst inne är jag redo, det är bara mitt sinne som ska bli det nu med! Tur att jag jobbar i morgon så att jag har något annat att tänka på ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin