They're ok!

2012-11-0116:51:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Pjuuh! Thank God! Fick precis ett mail av min VM att dem lever och är ok! Dem har ingen ström och några skador på staketet och några kablar, men det var allt. Tack och lov! Nu kan jag äntligen andas ut lite. Efer 4 dagar utan något mail blir man lite orolig, man har ju sett bilder från NJ och självklart tänker jag mig värsta scenariot! MEN dem mår bra, min fina familj <3
 
Fick mail av STS precis nu med, en "lista" på andra au pairer som åker samma dag som mig, en person haha. Menmen, mailade henne och frågade om hon åkte samtidigt som mig, hoppas det. Det är snart bara en vecka kvar. sjukt! Planerar lite inför avskedsfesten och allt sådant där. Funderar även på att testpacka lite och se vad som går in och inte. Note to self: kolla maxvikten på handbagaget och om man får ha med en extra väska osv!
 

Btw, promise att visa min familj i ett senare inlägg, LOVAR! ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin