Dags att uppgradera hjärnkontor?

2013-08-1200:32:36
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Hemma igen efter en helg på LIU och History of American Fashion. Det har varit en helt okej helg faktiskt! Men det känns att man har anvädnt huvudet lite, trött i skallen ;)
 
Nu väntas två maskiner tvätt på mig och en städrunda ska gås i rummet. Sen kan jag äntligen slänga mig i sängen och titta på tv! Det ska bli så skönt. Imorgon är det jobbdags igen och då gäller det att ha batterierna utvildade. Denna veckan har varit kaos kan jag säga...
 
Hela veckan har jag lidit av huvudvärk. Migrän/spännings huvudvärk. Nu gör det bara ont i örat så det kan jag leva med just nu. Jag tror det är för att jag har haft så mycket tankar som snurrat runt där inne i hjärnkontoret och så många "måsten" att göra att det tillslut bokstavligen rann över för mig. Min hjärna sa till att jag inte har tillräckligt med utrymme längre. Kanske är dags att uppgradera? Jag har inte tid att sitta still och slappna av, jag måste planera mitt liv! Frågan är hur stort jag ska uppgradera? Jag vill ju inte ha en melonskalle... Men bara en liten uppgradering.. September kommer ju snart och då är det mycket som ska planeras - systrarna kommer, sara fyller 1 år, jag fyller 21 år, sista weekendklassen, boka flyg hem.. 
 
Jag får nog köpa mig en extra kalender om jag ska planera allt det där PLUS resor som jag vill göra innan jag åker hem. Nähepp, varför sitter jag här? Jag har ett liv att planera ;) 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin