History of American Fashion

2013-08-0319:07:54
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Här sitter jag i lugnet. Det regnar ute och jag väntar på att mina brysselkål ska bli klara snart så jag kan äta min lunch! 
 
Håller på att jobba med min läxa som jag har fått. Jag har ju skola nästa helg och min läxa måste vara klar innan dess ;) Det är en massa frågor om mode och hur jag ser på det osv. Ganska så kul så jag ska inte klaga! 
 
Mina värdföräldrar är bortresta över helgen så jag är ensam hemma vilket känns tomt och ensamt. Men jag har min vovve i alla fall. Vi har blivit allra bästa kompisar nu! 
 
Ikväll blir det in till NYC och träffa meetup gruppen som jag är med i :) Vi ska till en bar som heter Session House, vi har ett privat rum och nästan gratis drinkar, rysligt billigt är det! ;) 
 
Säger grattis i efterskott här i bloggen till min älskade lillasyster som har fyllt 19år. Tiden går för fort! Du var ju nyss 2?! ;) Love you <3
 
Nu ska jag dricka mitt te och fortsätta med min läxa! 
Tills vi hörs igen! 
 
Puss på er. 
 
Kommentarer
Postat av: Mandyhus

Tack finaste <3

2013-08-03 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin