Worst start of the week

2013-08-0701:54:15
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
När jag njöt som allra bäst av att vara själv i huset så åker jag väl på en sväng av feber och halsont må ni tro! Låg helt utslagen på soffan med Lucky vid min sida hela tiden, hela dagen. Tills jag tvingade mig själv upp för att gå och köpa kycklingsoppa, för det hade jag ju ingen som kunde göra åt mig! (ja tyck synd om mig nu!) När jag väl fick sätta mig ner igen och äntligen äta den goda soppan som jag så lääänge (20 min) väntat på, så smakar den inte ett skit!! Så i min tröst dricker jag en cola zero, men då smakar den konstigt!!! Riktigt besviken och trött går jag upp på mitt rum, Lucky hack i häl, och går och lägger mig. Vaknar flera gånger under natten av migrän och feber. Jag kan säga såhär, det är inte en rolig kombination... 
 
Idag, två dagar senare, mår jag bättre. Inte just nu dock för nu har jag genomilidit ett gympass som var en mardröm. Nu sitter jag här, ursvulten, för jag åt inte innan, och väntar på min mat som tar en evighet att tillaga! Usch vilket liv jag har just nu ;)
 
Förövrigt så har veckan än så länge gått bra ;) haha. 
 
Puss på er!
 
 
Kommentarer
Postat av: Carola

Puss på dig också

2013-08-07 @ 07:10:49
Postat av: Mia

Stackars dig älskade syster skönt i allafall att du mår bättre nu pussar och kramar ❤❤❤

2013-08-07 @ 08:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin