Working out is good for you

2013-02-1020:58:53
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Drog till gymmet idag, vilket jag inte ångrar för fem öre! Velade fram och tillbaka om jag skulle gå eller inte. Men sen så skulle min värdmamma dit så då drog jag med. Såå skönt var det! Den bästa känslan är nästan att känna sig så öm efter ett träningspass att man knappt kan röra sig! 
 
Igår hängde jag med Christine heela dagen, riktigt kul hade vi :) Hon kom över och sedan så grävde vi fram bilen så vi kunde åka till AC Moore och shoppa lite scrapbooking ;) Sedan gick vi in på target och handlade cake pop mix. Sen åkte vi hem till mig och började baka. Jag kommer aldrig mer göra cake pops! Sååå misslyckat. Sååå goda. Men oj vilket jobb. Nääe, inget jag rekommenderar att göra till er som funderar... 
 
Klockan 6pm är det dags för VS-night, vill dit nuuuu! Gissar på att det kommer bli en grym kväll :) Hur kan det inte bli det med Victorias Secret? ;) hehe. 
 
Kommentarer
Postat av: Carola

Ha det så kul

2013-02-10 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin