Happy Sunday!

2013-01-2115:17:25
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Vaknade upp på söndagsmorgonen utan sovmorgon och vetskapen om att om en timme väntas en 2 timmars låååång bildfärd till Long Island för barnkalas. Förväntade mig en bilfärd full med kaos, meeen i stället blev den lugn och skön och jag fick 2 timmars lästid med min Kindle ;) Just nu läser jag City of Bones, för er som är intresserade ;) hehe. 
 
Kommer fram till en farm, går in och hälsar på alla och sen var kalaset igång. Trodde inte det skulle vara så roligt, men det var det faktiskt. Började med att barnen fick rida på ponny och sedan fick vi pizza, GOTT! haha. Sedan fick vi mata alla djuren som fanns där, alla barnen var i exstas! Klappa kaniner i korgar, äta tårta och sedan mata getter med mjölkflaskor och sedan åka på en tågtur. Av alla kalas jag har varit på här än så länge, så är detta det bästa kalaset haha. 
 
Åker hem lite tidigare än väntat för att barnen var sååå trötta. Mina värdföräldrar övertalar mig om att gå på LCC-mötet som var om 30min. Dem lyckades och jag kom fram i tid. Jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit, såååå kul! Träffade några nya vänner, speciellt en, Christine, från tyskland. Bor 15min från mig och hon är såååå snäll! hihih, Vill träffa henne nuuuuu :D
 
 
Kommentarer
Postat av: gordon

vad trevligt ni har det. Hoppas att hela dagen var lika trevlig. puss

2013-01-22 @ 06:16:45
Postat av: EmelieE

Én fråga:
Hur funkar allt med mobil och dator? Tog du med det hemifrån och vad har du för abonomang/surf osv? :)

2013-01-22 @ 15:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin