22

2013-07-0219:33:21
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Står i köket och dansar till Taylor Swift's låt "22", samtidigt som jag gör amerikanska pankakor! vädret suger men lika glad är jag för det endå! Det är skönt att komma "hemmifrån" lite grann. Men jag läängtar tills vi åker hem. Det här med att dela badrum och säng med andra är inte så roligt ;) heheh. Om 2 veckor åker jag till californien Och vad vädret har att erbjuda oss denna veckan så kan jag inte mer än bara längta! Det kommer att bli så kul! 
 
Jag åker från Newark den 13 Juli kl 4.30pm (tror jag) och landar i San Diego 9.45pm. Därefter blir jag upphämtad av min värdmormor och vi åker hem till henne. Sen blir det att spendera några dagar med henne i SD och uppleva stränderna där, kanske mexiko, disney land, universial studios, hollywood, LA. Sen på torsdag den 18 åker jag vidare till San fransisco för att uppleva Golden Gate bron, utsikterna där och the red woods. Sedan på lördag/söndag åker jag tillbaka :) 
 
åååh vad jag längtar! Kan inte fatta att jag kommer att få uppleva allt detta! Helt sjukt! :D 
 
Nu ska jag smaska på mitt svensk/amerikanska godis min vm köpte till mig..
 
 
Kommentarer
Postat av: Gordon

Ni ser ut att ha det bra. Puss

2013-07-03 @ 05:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin