Dessa emotionella dagar

2013-07-1200:46:01
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (4)
Här sitter jag, vid middagsbordet. Lyssnar på Yiruma medans barnen äter middag. Jag tittar på Sara där hon sitter och gnager på sin äppelbit och börjar nästan lipa. Min lilla bebis, min prinsessa. Snart måste jag lämna henne till någon helt okänd person som ska ta hand om henne för det kommande året. Usch, det är tufft! 
 
Började nästan lipa förut idag också när jag tänkte på min familj där hemma i Sverige. Livet är tufft ibland. Jag saknar er så mycket! Jag har tänkt fram och tillbaka på det här med att förlänga och har nu kommit fram till att det blir nog inte så i alla fall. Jag saknar allt där hemma allt för mycket nu och saknaden blir bara större och större, så jag känner att jag tagit rätt beslut att inte förlänga. Det är tufft. Jag kommer lämna mina bebisar. Jag kommer sakna dem otroligt mycket! Men det är det rätta för mig. Dock kommer jag åka hit så ofta jag kan! NYC är min stad <3
 
Tills vi hörs igen! 
Puss på er
Kommentarer
Postat av: gordon

men Paulina hoppas att du har tänkt igenom detta noga.puss

2013-07-12 @ 05:49:52
Postat av: Anonym

Du är så välkommen hem!

2013-07-12 @ 05:50:56
Postat av: mandyhus

Fina syster vi saknar dig med och det kommer alltid vara dagar då man saknar extra mycket! Gör inte ditt val när du är nere och deppig och va riktigt riktigt säker på ditt val så du inte ångrar dig! Puss love you <3

2013-07-12 @ 09:28:21
Postat av: Mia

Finaste syster vi saknar dig också här hemma ❤blir tårögd av ditt inlägg är du säkert på att du tagit rätt beslut ?? Självklart är du välkommen hem för längtar efter dig som bara den hoppas du funderar ordentligt så du inte ångra dig älskat dig❤puss

2013-07-12 @ 10:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin