15 Juni

2013-06-1520:52:47
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (2)
Jahopp.. Då sitter man här vid kökdsbordet igen, en sista gång på jag vet inte hur länge. I natt brummar bilen mot Malmö. Bästa systerson och hans tjej kör mig dit så jag kan ta tåget där ifrån till Kastrup. Det känns lite konstigt att jag ska åka tillbaka nu. Nu när jag har varit hemma så känns det som om jag aldrig åkt här i från. Vilket är lite läskigt faktiskt. Att man vänjer sig så snabbt vid gamla vanor.. 
 
Men det känns skönt att åka tillbaka. Men tråkigt att lämna familjen. Om jag bara kunde ta med dem, då hade allting varit perfekt. Men man kan ju inte få allt ;) Jag saknar min värdfamilj så otroligt mycket. Mina värdbarn ska vi inte prata om. Ååh vad vi ska gosa när jag kommer tillbaka. Kommer bli underbart :) Beslutet om förlängning har faktiskt blivit lite enklare nu, dock vet jag inte hur länge eller om jag ska åka hem. Men det känns skönt att alla stöttar mig om jag vill förlänga. Det händer ju trots allt inte så mycket här hemma ;) 
 
Det har varit en intensvi vecka här hemma. Har varit ute med mina systrar, shoppat (den lilla shoppingen som är här hemma nu märkte jag), firat studenter, umgåts med familj och vänner. Jag har haft det riktigt kul och det var skönt att få krama om alla lite och umgås. Det är inte lika svårt den här gången att lämna alla :) Nu är jag redo för mer äventyr! 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) om en vecka sätter jag mig på planet mot USA. Såg att du har 3 barn under 4 år, jag ska ha 3 barn på 2, 3 och 5 år. Har precis hittat din blogg så har inte hunnit kolla så mycket, men vad gör du om dagarna med barnen när du har alla tre eller bara någon av dom? Lite tips? Tänkte eftersom både dina och mina är i relativt lika ålder så tänkte jag om du hade lite att dela med dig av :)

2013-06-17 @ 17:40:10
Postat av: Louise - blivande Au Pair i NJ

Det var jag som ställde den frågan... Haha

2013-06-17 @ 17:41:52
URL: http://louiseaupair.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin