Bra tips från Isabella Löwengrip

2013-06-2402:25:34
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
"Mitt tips till dig som lever som singel är att njuta av det! Ta ut svängarna ordentligt, träffa en massa människor, upplev galna saker. Men hitta också din egen vardag där du trivs bra med att vara själv en kväll också. Jag älskade att vakna upp själv, att ha en egen oplanerad dag. När man blir trygg i en fas i livet, när man känner att man inte har behov av en annan just för att du trivs så bra med dig själv .. Det är så personen med stort P dyker upp i ditt liv. Det måste bara vara en kosmisk lag. "
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin