Frågor & Svar

2013-06-1902:24:10
Frågor & Svar
 •  Kommentarer (1)
Hej :) om en vecka sätter jag mig på planet mot USA. Såg att du har 3 barn under 4 år, jag ska ha 3 barn på 2, 3 och 5 år. Har precis hittat din blogg så har inte hunnit kolla så mycket, men vad gör du om dagarna med barnen när du har alla tre eller bara någon av dom? Lite tips? Tänkte eftersom både dina och mina är i relativt lika ålder så tänkte jag om du hade lite att dela med dig av :)
 
Hej! 
Gud vad kul! Vart ska du bo?? :) Det beror lite på vädret osv. Men oftast så sover 2 av barnen middag mellan 11-2 och då har jag bara Kate att leka med, vi brukar mest pyssla och rita eller läsa böcker :) När alla tre är vakna brukar vi mest vara utomhus - gå till parken eller leka på bakgården. Då gungar vi mest eller åker rutschkana :) Elijah älskar att leka med sina bilar, det är som hans små dockor ;) Så oftast så innehåller alla lekar, bilar. Mina barn är så små än så det blir mest att man sitter på golvet och leker med dem :) 
Kommentarer
Postat av: Louise Johansson - Blivande Au pair i NJ

Tack så mycket för svar! :)
Jag ska bo i Haddonfield, NJ, strax utanför Philadelphia. :)

2013-06-19 @ 06:56:23
URL: http://louiseaupair.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin