From sunny to thunderstorm

2013-06-2602:06:18
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Idag kändes det som en riktigt bra dag. Allting började bra och vädret var superb ute. Vi gick till bibblan och alla var glada och nöjda. Vi kom hem och käkade lite och sedan tog barnen sina naps. 
 
Sedan förberedde jag allt för poolen: baddräkter, snacks, handdukar, solskyddsfaktor, blöjor, etc. Packade in alla i bilen, åkte och tankade och drog sedan med alla in i affären för att köpa badblöjor. In i bilen igen och kör mot poolen. När vi kommer fram är inte en människa där, jag fattar nada, kollar på schemat där det står att dem ska vara öppna. Tittar upp mot himlen och ser att det är skitsvart. Vi åker hem igen och precis när vi kommer hem så börjar det ösregna och sedan är åskovädret igång. Rakt över oss, igen... Blixten slog ned någonstans i närheten och elen gick i några minuter. Great eftermiddag mina vänner ;) haha. 
 
Men det kunde ha varit värre! :) Nu är jag helt slut, ska unna mig lite glass, läsa lite (evigheter sen), ta en dusch, sedan ska jag fasen sova! :) 
 
Puss på er!! <3
 
Btw, här är jordgubbstårtan jag gjorde till midsommar! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin