Hot tuesday

2013-06-2518:19:54
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Jisses vad varmt det är ute! Svetten bara rinner.. 
Tog alla 3 små barn till bibblan idag. Vi GICK dit! Kate var jätte duktig och gick hela vägen dit och tillbaka själv. Trodde det skulle vara Toddler Time idag, men det visade sig att det inte börjar förens nästa vecka. Så vi lånade några böcker och 2 ljudböcker till Kate, som hon ligger och lyssnar på just nu :) Jag sitter bara och tar det lugnt nu, är helt slut efter att ha släpat på en tung vagn i denna värmen.
 
När Elijah och Sara vaknar så blir det poolen, tack och lov att dem skrev upp för pool i år, det går ju inte att leva utan den! Nu ska jag dricka en kopp kaffe och en massa massa vatten och bara slappna av tills barnen vaknar igen. 
 
Just det, har ju glömt säga att jag fick en Tingeling kopp av mina värdföräldrar när dem var på Disney world, dem vet hur mycket jag älskar henne ;) heheh.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin