Upsy Daisy Here I come

2013-06-0505:07:08
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Har fått någon konstig låt på hjärnan som barnen bara ääälskar. Den går något såhär: 
Upsy Daisy Here I Come
I'm The Only Upsy One
I'm The Only Daisy Too
Ipsy Upsy Daisy Doo. 
 
Hahaha herregud. Idag kändes det att man hade jobbat 10 timmar. Är helt slut, så ska snart sova. Jag är ganska förvånad att jag lyckats hålla mig vaken såhär länge! Imorgon är det 10 timmar igen, men inte lika jobbig dag. Kate är i skolan så då är det bara lilleman (som inte är så liten längre) och bebis (som inte heller är liten längre). Sedan blir det lite vila på 2h ungefär när dem sover så det blir skönt. Då ska jag kolla på senaste avsnittet av Game of thrones, sååååå braaaaa :D Sen blir det några timmar på torsdag med sedan är jag L-E-D-I-G! :D så jäkla gutt! 
 
Elijah är så jäkla söt! När jag nattar honom för kvällen så sjunger jag en svensk godnatt sång - Slumra in. Han är så söt, han försöker sjunga med när jag sjunger den ;) Så han kommer in med något ord då och då som han har snappat upp! Min lillkille <3 
 
Dem växer för fort dem där små liven! Snart är bebis 1 år och Kate är snart 4. Vart tar tiden vägen?!??!
 
Bild från poolen i söndags :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin