Bad bad bad

2013-03-0218:17:33
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (4)
Och så var det det här med uppdateringar... 
 
Förlåt åter igen för den dåliga uppdateringen som har pågått här i bloggen, igen.  Det har varit fullt upp här på andra sidan atlanten och mycket trötthet. Igår var jag ledig hela dagen, så jag gjorde så lite som möjligt. Fick ett sug efter Ikea under dagen så jag tog med Kate dit, vi gick runt och kollade lite och efter mycket tjat från Kates sida gick vi till restaurangen och käkade köttbullar ;) Sen var det dags att åka hem. Usch för denna trafik! Den gillar jag inte alls! Folk kör som idioter, lastbilar som slöar ner ALLT! Dem borde inte få köra på vägarna! Skaffa egna vägar till lastbilar, punkt slut! Dem får inte köra lika snabbt som bilarna här, på vanliga vägar (!!). 
 
Idag jobbar jag mellan 10-5 men kan även behöva jobba mer om min vm behöver åka in och jobba. Så vi får se vad den här dagen har att erbjuda. 
 
För er som är intresserade så måste jag sluta äta glass! Jag äter glass hela tiden. Skulle kunna leva på glass just nu! Och vet ni vad det värsta är?? Vi har ingen glass hemma!!!! 
 

Nu ska jag göra mig något att äta och njuta av lugnet! Puss på er.
 
Kommentarer
Postat av: gordon

skit i glassen det finns gym.

2013-03-02 @ 21:06:44
Postat av: Carola

Puss till dig också

2013-03-03 @ 07:09:02
Postat av: Ida

hur lång tid tar det att åka från där du bor till NYC ? :)

Svar: Det tar 45min med tåg :)
Paulina Svensson

2013-03-03 @ 18:38:19
Postat av: Ida

Hej! hade lite mer frågor om det går bra, hur är din relation med familjen eller aa, värdföräldrarna? :) tillexempel när ni ska äta, äter du då tillsammans med familjen eller själv? och när du ska träffa någon utav dina kompisar måste du då fråga om det är "ok"? och får du ta hem kompisar till huset? kallar du dina värdföräldrar för deras förnamn eller säger du mr och mrs till dom (läste någonstans att de flesta gör de)?och så undrar jag också om du och dina vänner går ut och festar på helgerna, dricker osv? skulle vara super om du kunde svara i ett inlägg i bloggen :)

2013-03-03 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin