13 maj

2013-05-1317:33:33
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Här sitter jag och käkar fullkornsflingor och försöker hitta motivation att inte ta något sött till kaffet. Men jag ska klara det här! Fick lite inspiration när jag läste syrrans blogg, så kan hon så kan jag! Punkt och slut. 
 
Jag börjar om ca 1h och jag ska bara ta det lugnt ända fram tills dess. Ta en kopp kaffe och kanske titta på en serie eller läsa lite. Vi får se ;) Ta det lugnt ska jag göra i alla fall! 
 
Helgen har varit lugn och skön. Yolandi kom hit i lördags och sov över. Vi drack vin och beställde kina mat, umgicks och hade hur trevligt som helst. Vilket bevisar att man inte behöver ut och flänga hela tiden för att ha roligt. Ibland behöver man sådana kvällar som vi hade i lördags. Lugn och ro men endå roligt :) 
 
Men nu är det en ny vecka & jag ska till gymmet MINST 3 gånger!! På lördag är det Eurovision och då blir det fest på Times Square, dem visar det på en bar där så jag ska nog dra mig in dit :) Helt sjukt hur mycket man uppskattar allt som är svenskt när man är här borta. Jag gillade inte Eurovision när jag var hemma, men nu läängtar jag till lördag! Ja man blir lite knas här borta på andra sidan atlanten. 
 
Nu blir det att ta det lugnt och hitta lite inspiration innan jobbet! 
Puss på er.
 
bakelserna från igår på morsdag
Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, vilken bar visas den på?

Svar: Den visas på Tonic :)
Paulina Svensson

2013-05-14 @ 15:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin