Operation Christmas Child

2013-11-2020:17:35
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
I söndags var jag på mitt sista clustermeeting. Det kändes så himla sorgligt! 
Mitt allra sista möte. Det känns så konstigt, att dagen som jag längtat efter i en månad snart är här. Nu går tiden alldelses för fort. Det är ju liksom Thanksgiving nästa helg!! Helgen efter åker jag hem. 
 
Hur eller hur. På mötet så packade vi skokartonger med leksaker och andra behövligheter till barn som inte kommer att få några julklappar i år. Det kändes riktigt bra att göra något sådant och bidra med en godgärning. Så i år kommer 48 barn att få julklappar :) 
 
Här är länken för sidan som vi voluntärade för: http://www.samaritanspurse.org/operation-christmas-child/pack-a-shoe-box/
 
 
Min AD har en hund som liknar Lucky <3
Kommentarer
Postat av: Jenny - i matchningsprocessen

Vilket underbart initiativ av er!! :)

2013-12-04 @ 12:09:23
URL: http://aupairjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin