24 september

2013-09-2503:29:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
 Mamma tyckte att jag blivit dålig på att updatera, så jag ska försöka att bli bättre på det. 
 
Men jag har inte så himla mycket att updatera om längre. Detta har blivit en tråkig vardag med inga vänner i närheten eller vänner som jobbar mer än mig. 
 
Hur som helst. Idag tog jag Elijah och Sara till biblioteket för lite sång och sagostund. Efter det fick vi färga och klistra lite i pysselrummet. Sedan blev det hem och sova middag. Efter det tog vi en promenad och sedan iväg och hämtade Kate. Käkade lite frukt och jag började laga middag - godaste kyckligen ever! 
 
Kyckling med lök,paprika och roccula med en sås av phiadelphiaost och grädde. Mummma! 
 
Jag slutade vid 5 och har inte gjort så mycket sen dess. Lekte lite med barnen och har pratat lite med min vm's vän som är här på besök. Kollade nyss ett avsnitt VD (ååh så jag längtar till den 10 oktober!!) och nu ska jag sova. 
 
Puss på er! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin