28 september

2013-09-2822:02:26
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Jobbade mellan 10-12, eller ja jobbade och jobbade. Slappade i solen medans Sara sov och Elijah lekte med en vattenflaska ute. Ganska så skönt ska ni veta! Fick höra att ett par snöflingor minsann hade fallit i Kalmar i dag, kul för er! haha.
 
Nu sitter jag och slappar ännu mer i min säng och läser Beautiful Creatures och håller på att pilla lite med min To do lista som måste vara klar och avbockad innan jag åker hem igen. Scarpbooking albumen gnager i bakhuvudet lite grann med. Jag mååååste ta tag i det igen. Jag har bara ingen lust just nu även att jag vet att så fort jag sätter mig så kommer jag inte kunna sluta. 
 
Ikväll blir det förmodligen lite middag med Tali på TGI Fridays. Kanske en liten drink slinker ner då med, jag är ju trots allt 21 nu ;) haha. Känns så konstigt. Jag har vant mig vid, efter 10 månader, att inte kunna dricka när jag går ut och nu helt plötsligt så kan jag, wierd feeling..
 
 Jag och Kate tittade på lite bilder idag och så kom vi fram till bilderna som jag tog under min vecka på Aupair Academy. Det känns verkligen som att det var evigheter sedan! 10 månader sedan. Jag hade så roligt där. Saknar det lite grann. Tiden går såå fort samtidigt som den går långsamt. Som en tornado som går i slowmotion. 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin