Tomt

2013-09-1103:43:11
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Sitter i soffan och kollar på fotboll med min vp. Är lite deppig just nu - mina systrar har åkt hem från att ha besökt mig från torsdag tills idag, tisdag. Nu är det tomt och tyst här hemma. Lite ledsamt... Jag saknar dem redan. 
 
Men jag får väl tänka positivt, vi ses om 87 dagar! På ett sätt så hoppas jag att det går snabbt, men å andra sidan så vill jag spendera så mycket tid jag kan med min värdfamilj. Jag vill inte ens tänka på hur sorgligt det kommer att bli att säga hej då till dem. 
 
Tänk att man kan komma en annan familj så pass nära att man känner sig som en i familjen. Vi har bara känt varandra i 10 månader men det känns som att jag alltid har känt dem. Jag har verkligen haft turen att få komma till en sådan underbar värdfamilj, vi har verkligen klickat. Magkänslan är verkligen det man ska gå på! 
 
 Hur eller hur så har denna veckan varit helt underbar! 
Mina systrar kom på torsdagskvällen och vi fnittrade hela vägen hem i bilen till Rahway. Dem träffade min vm och hennes mamma och sedan gick vi till sängs. Hela helgen tillbringade vi i NYC och självklart blev dem förälskade i min stad. Det har gjorts en massa shopping och mycket sightseeing! Denna veckan har jag verkligen turistat, något som inte hänt på minst 6 månader! 
 
Jag kommer att skriva ett inlägg om varje dag och lägga upp bilder :) 
Nu ska jag slappa lite innan jag ska lägga mig. Imorgon är det Back to reality! 
Puss på er. 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin