9:00pm

2012-08-1916:42:00
Matchningsprocessen
 •  Kommentarer (0)
Håll tummarna för mig alla läsare! Snart är tiden här då jag ska prata med familjen. Den underbara familjen! När de skrev i natt min tid trodde jag det skulle vara mellan 02.00 och 04.00 men det blev visst 9pm istället :) vilket är helt okej! Dock blir det ju tidigare (borde bli van vid att allt skjuts fram). Jag måste förbereda mig mentalt känner jag! Ont i magen till tusen! Dock längtar jag sjukt mycket till att få se dem och prata med dem. Min magkänsla säger att det kommer att gå bra det här men min hjärna lyckas alltid tänka ut värsta scenariot..

Förbereda sig var det ja.. Jag har redan skrivit ner några frågor. Kanske ska ta en avslappnande tupplur? Kanske är en bra ide.. Dock är det så varmt!!

Tills nästa uppdatering.. Ha det bra! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin