Second Interview with NJ

2012-08-3014:30:00
Matchningsprocessen
 •  Kommentarer (0)
Har precis pratat klart med familjen från NJ, ni vet - den bästa, underbara familjen? ;) De verkar vilja matcha med mig, så jag ska tänka på saken i någon dag och sen höra av mig så ska vi bestämma datum och sådära OM jag matchar med dem! Det är ju en familj till som vill intervjua mig, men inte hört av sig så vi får väl se.. spännande spännande! 
 
Nu sa jag iväg till doktorn för att kolla upp mitt blodvärde, var lite lågt när jag lämnade blod senast och så mådde jag så fruktansvärt dåligt igår så söta lilla mamma gick till doktorn och frågade. Så nu ska jag iväg och ta lite prover så att det inte är något allvarligt. 
 
Adjöken sa fröken!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin