Jul i vårt hus

2012-12-2018:12:35
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Snart är det julafton och vi har fullt hus här hemma. VM's mamma och syster är här och snart kommer det en till. Två stycken har åkt hem. Så vi har haft full rulle här denna veckan. 
 
Jag har handlat klart alla julklappar till familjen här nu så det är avklarat tack och lov. Nöjd är jag med dem också!  hihi. Hoppas att barnen och föräldrarna blir glada bara :) Svårt att köpa julklappar till några man inte känt sådär länge. Men jag tror dem blir glada :)
 
Skypar just nu med mammis, pappis, malin, emmis och amanda :) Så kul att höra dem där hemma med dialekten o allt ;) haha, jag saknar er <3
 
Nu ska jag storstäda här hemma tänkte jag, och ge familjen en stor överraskning när dem kommer hem :) 
 
Bilder kommer ikväll! Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin