My first...

2012-12-1002:20:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
...Birthday party
...Drinking from a red cup
...Baby shower
...Drive on the highway
 
Allt detta på en och samma helg! Amaaazing! Har nu lite mindre saker på to do listan hehe. Så nu har jag varit på ett kalas och smakat på tårta och druckit ur en röd mugg, som är så omtalat haha. Var även idag på min första baby shower, gaaaalet! Det var för mycket av allt typ. För mycket folk, för mycket presenter, för mycket mat och dessert. Vi kunde i princip rulla hem sen. Och så har jag såklart klarat av min första körning på motorvägen här! Tummen upp för det! 
 
Slänger upp lite bilder från babyshowern idag! :) Just nu sitter jag och tittar på Tingeling medans barnen sover. Pappan är och hämtar kinamat! Börjar seriöst funderar på om det är dags att gå på diet... heheh. Har ju precis tryckt i mig lite mörkchoklad glass med smak av mint med... Ja, diet var det nog ja! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin