You can't get enough of shopping in NYC

2012-12-0206:17:00
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Wooow så ont jag har i mina fötter just nu! Har precis tryckt ner dem i mina nya Steve Madden "uggs". Såå sköna är dem! Vet ni vad dem kostade? 26 dollar! ahaha, rena rama rånet! Köpte även en Steve Madden väska som jag är sååå nöjd med! Jag har shoppat så mycket idag så det är galet! Men jag älskar det!

Jag och Anna gick förbi rockerfeller center med och tittade på julgranen, biiiig! :) Tanken var att vi skulle åka upp och kolla på utsikten med men det var så dimmigt och tråkigt att det inte var någon idé för man hade inte fått några fina kort eller något så vi spar det till en annan gång. Dagen har annars varit perfekt!

Var inne på Macy's och vet ni vem jag ser?!?!?!?!? ROBERT BUCKLEY, han spelar Clay Evans i OTH!!! (Det måste ha varit han annars har han en dubbelgångare!!!) Craaaazzzzyyyy!

Ska krypa ner i sängen nu och kolla lite på tv och svara på mail samt komma ner i varv innan jag ska sova. Imorgon är en ny dag med nya äventyr - Åka till Elisabeth (en ort) och besöka ett stoooort mall och IKEA!

Nu kommer en bildbomb! Puss på er där hemma <3
Kommentarer
Postat av: gordon

du har tur du.ta vara på detta nu lilla gumman.

Svar: Det ska jag göra pappa :) <3
Paulina Svensson

2012-12-02 @ 07:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin