Den 25 smäller det!

2012-06-1710:23:00
Förberedelser
 •  Kommentarer (0)
...nääe men nästan! Jag har blivit kontaktad av min intervjuare men vi har inte kommit fram till något datum än eftersom att vårdcentralen här i Lindsdal inte vill ge mig en hälsokontroll(?!?!?) fattar inte varför. Jag sa till dem när jag ringde att jag ville ha en tid så snart som möjligt, men de har bara schema för Juni än så länge så jag måste ringa på måndag igen för då får de in schemat för Juli.. Men hallå?!?!? jag vill ha en tid nuuuu!!!!

Platsen som vi ska träffas på var inte svår att komma på, för det visar sig att hon också bor i Lindsdal hahah. Hur sjukt är inte det?! Annars är det inte så mycket som händer här just nu.. Jag har börjat att fylla i AuPairRoom, men kommer på hela tiden saker som jag måste ändra (kommer jag någonsin att bli klar?). Nästan alla papper är ifyllda som ska med, väntar bara på mitt pass och min poliskontroll. Annars är jag lika redo som en scout ;)

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin