Preparations for the interview

2012-06-1208:39:00
Förberedelser
 •  Kommentarer (0)
NU har jag fått mail om vad som behövs inför intervjun som kommer att göras inom de närmsta veckorna. Fick mailet igår när jag var ute och käkade med mina systrar och min mamma. Gissa om jag fick ont i magen när jag läste allt som stod? hahah. Det är nu allting verkligen börjar. Jag ska ringa till vårdcentralen idag och kolla vad det kostar för en hälsokontroll eftersom man helst ska ha med sig papperna på det när man går på intervjun. Sen måste jag åka in till polisen med och skaffa mig ett pass. Det är mycket som ska göras nu.

Har även fått mitt inlogg till au pair rummet, hur spännande som helst! Jag älskar nya saker :D Det som var lite minus där kanske var att jag såg att man skulle göra en video på sig själv haha. Men det ska nog gå bra. Jag har ju media kunskaper sedan gymnasiet så jag kan ju klippa ihop en liten videosnutt :)

Nu ska jag kila iväg till gymmet och sedan springa massa ärenden!
Slänger upp en liten checklista på allt som ska göras :)
Puss!

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin