Välkommen till min nya blogg!

2012-05-1011:12:00
Förberedelser
 •  Kommentarer (0)

Jag heter som sagt Paulina, är 20 år och bor just nu i Kalmar där jag är född och uppväxt. Jag har skapat den här bloggen som ett hjälpmedel till mig själv och för andra som funderar på att åka som au pairer. Denna blogg är även till för mina nära och kära att läsa när jag väl befinner mig på andra sidan atlanten.

Det kommer nog inte att hända så mycket här just nu då jag precis har ansökt att bli au pair hos STS. Men i juni någon gång kanske det börjar hända något då jag har betalat in ansökningsavgiften och det är dags för en intervju. Det pirrar i hela magen när jag säger intervju haha, det är så spännande och så nytt alltihop! Jag har ju läst en hel del bloggar om tjejer som är i USA just nu och har hur kul som helst och just nu vill jag inget annat än att åka!

Hoppas ni stannar kvar och följer med på min resa!

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin