Frågor & Svar

2012-11-2123:15:00
Frågor & Svar
 •  Kommentarer (0)
Hej! 
Tänkte bara fråga hur lång tid det tog från att du hade hittat din värdfamilj, tills att du befann dig i USA. Kände du att tiden var knapp att hinna med att fixa alla papper, körtkort och visum och så vidare? 

+ kör man på sitt internationella körkort eller måste man ta ett nytt i USA? 

MVH Emelie
 
Hej Emelie! Det tog mig 3 månader från det att jag hittat min familj till att jag befann mig i USA. Jag hade massor av tid, kände till och med att jag hade för mycket tid eftersom att jag ville åka direkt. 
 
Ja du kör på ditt internationella körkort om inte Staten du lever i kräver annat. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin