It's happening

2012-11-0821:31:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Imorgon är det fredag, vilket betyder en sista träff med tjejorna. Ska bli så kul att träffa alla och det var länge sen alla träffades allihop på en gång så det ska bli jättekul! Men jag måste bara få påpeka en gång till att tiden går för fort! Jag menar, imorgon är det fredag och snart är det söndag. Det var inte länge sedan jag satt och fantiserade om hur min sista vecka i Sverige skulle se ut och nu sitter jag här, veckan har i princip sprungit i väg. Imorgon är det dags att säga hejdå till fina vänner för ett år framöver och på lördag till familjen. Det snurrar i huvudet för det går alldeles för snabbt. Jag hinner inte med! Jag vet att jag sa att jag ville åka nu, men ja.. inte direkt nu. Om tiden ville vara så snäll att ta en kaffepaus så att jag kan få andas lite? 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin