Lyckan som uppstår när man äntligen lyckats packa ner sitt liv i en resväska

2012-11-0712:19:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Ja, rubriken talar för sig själv. Hela kvällen igår kämpade jag (bokstavligen talat) med att få ner mitt så kallade liv i en resväska. Lyckades jag? Ja, efter mycket om och men, packa i och packa ut, börja om på nytt och försök igen, så lyckades jag och nu vågar jag inte öppna skiten ifall jag inte skulle få igen den igen! haha. Lyckat där!
 
Jag börjar bli lite smått nervös nu. Jag hoppas verkligen att jag inte glömmer någonting viktigt! Som alla papper och så. Då avlider jag, på riktigt! 
 
Jag kan inte fatta att det redan är onsdag. vad hände med veckorna liksom? På fredag är det lite kalas med tjejorna som befinner sig hemma i Sverige. Äta lite god mat och ha det allmänt trevligt. Gud vad jag kommer att sakna dem! På lördag är det avskedsfest hemma med familjen. Jag vill inte ens tänka på det. Usch. Alla kommer gråta och då kommer jag gråta och så sitter alla och gråter och försöker övertala mig att stanna hemma och så kommer jag få skuldkänslor för att jag åker. Nej det vill vi inte vara med om! Till alla i familjen som läser min blogg, inget gråtande på lördag, då åker ni ut! 
 
Snart ska jag hämta Emmis på dagis, hon blir så glad när jag kommer och hämtar henne, haha. Sen blir det en kopp kaffe hos syster och sen hem för att vänta på min andra syster då vi ska ha vårna "onsdags-date" (grey's anatomy är på onsdagar och vi tittar alltid tillsammans men nu är det twilight ist, yaaaay). Sen vips har hela onsdagen gått och då är det inte långt kvar mina vänner! Inte för att det är långt kvar nu heller, men liiite längre i alla fall..
 
Här är några bilder som sammanfattar min vecka, so far... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin