Och så var denna dagen också slut

2012-11-1000:36:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Har precis kommit hem från en underbar utekväll med tjejerna. Vi möttes upp på Harrys och åt god mat och skrattade och pratade om allt och inget. Hur trevligt som helst och jag kan inte fatta att jag inte får se dem på ett helt år igen! Frida sa det, att Leah (hennes dotter) kommer att vara 2,5 år när jag kommer hem. Hur sjukt är inte det?

Efter all god mat och efterrätt begav vi oss och det blev senare dags att säga hejdå, kände mig inte ledsen just då, men nu i efterhand. Ojoj, vad ledsen jag är! Sitter nästan här och gråter i min ensamhet.

Jag följde med Elin hem på ett glas vin och massa prat och nagellacks målande, från Elins sida då hon inte kunde bestämma sig vilken färg hon ville ha, haha. Jätte trevligt.

Nu sitter jag här, hemskjutsad av min såvger, och funderar på framtiden. Imorgon är det fest här hemma. Många tårar kommer att fällas gissar jag på.

Glömde självklart kameran hemma så inga bilder blir det :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin