A lot to do

2012-10-0317:37:15
Pre-depature
 •  Kommentarer (1)
Sitter och letar billiga hotell som en idiot. Varför är man inte rik för? Hur eller hur så har jag bokat tid på ambassaden den 16 oktober! Vi får se hur det går haha. Jag hoppas verkligen att det går bra!

Nu när man bokar till ambassaden så känns allt mycker mer verkligt på något sätt. Förut har det varit så att man har pratat om det mycket och förberett lite då och då. Men nu, nu ska jag fixa mitt visum där allting måste vara perfekt, gör jag något fel eller glömmer något får jag inget visum. Om några veckor ska jag åka liksom. Jag har sömnproblem nu men vad fasen kommer jag att ha dagarna innan jag lämnar Sverige? Nej, jag vill inte ens tänka på det. Usch. 
Kommentarer
Postat av: fanny

kan säga dig att när man vart på ambassaden känns det ännu mer verkligt, blir nervös så fort jag tänker på att åka haha

Svar: åh gud. jag vågar knappt tänka på det! helt sjukt! haha
Paulina Svensson

2012-10-06 @ 19:47:48
URL: http://fannymattila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin