"Frankenstorm"

2012-10-2818:02:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Är lite orolig för min värdfamilj i NJ och Fanny som också befinner sig där. Det pratas om att "Frankenstormen" kommer att komma till NJ och NY. Den värsta stormen på 100 år tydligen. Jag hoppas verkligen att det inte blir som amerikanarna har förutspått att det kommer att bli - katastrof. 
 
Min värdmamma berättade att de har bunkrat upp med batteri, ficklampor, ljus, mat och vatten. Transporten kommer även att ställas in vilket gör att min VP eventuellt inte kommer att jobba (han jobbar i NY). Svårt att sätta in sig i situationen dem har där borta. Men jag håller tummarna för att det inte blir så katastrofalt som dem säger att det kan bli. 
 
Fick även tummen upp att visa bilder på familjen, så håll ut kik för ett annat inlägg! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin