Sista klubbkvällen för ett år

2012-10-2522:31:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Har varit i staden idag med storasyster och inhandlat lite nödvändigheter inför mitt år i USA. Passade även på att växla in mina första dollar. Vilken känsla det är att hålla dollar i handen haha! 
 
Eftersom att de inte har Make Up Store i USA så var jag tvungen att köpa på mig lite produkter som jag älskar och behöver. Hur ska jag överleva utan alla roliga klubbkvällar som hålls varje månad?? Det årterstår att se. Shoppade gjorde jag i alla fall! 
 
För övrigt så betalade jag även in min plusförsäkring idag så förhoppningsvis så kommer papperna nästa vecka. Skickade in min ansökan om internationella körkort idag med. Så nu är allting klart. Ska bara packa sen kan jag åka! 
 
Snälla storasyster betalade min bussbiljett härifrån Kalmar till Arlanda, tack snälla du <3
 
Nu ska jag bara njuta av livet en stund innan läggdags, känner att jag är riktigt lycklig idag! 
 
<div
 
Pappa sa att jag inte skulle dricka mer coca cola, så jag ska från och med nu bara dricka vitamin vatten ;)
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin