Tinker Bell & the secret of the wings

2012-10-2811:14:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Idag har jag och lilla Emmis varit på bio och sett den efterlängtade och nya filmen om tingeling. Undra vem som var mest ivrig - jag eller Emma? haha. Vi åt mc donalds' innan också. På bussen in mot staden så lärde jag Emma lite hur man tar kort och så fick hon låna min kamera och fota lite. Hon blev helt såld och fotade allt möjligt. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från våran dag tillsammans och lite bilder som Emmis har fotat :) Jag måste ju föra över mina kunskaper till någon innan jag åker så att jag får se lite fina bilder jag med :)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin