A baby has been born!

2012-09-1317:00:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Skickade ett mail tidigare idag till familjen för att se om allting var okej där borta eftersom att jag inte har hört av dem på ett par dagar. Har nu fått svar och allting är underbart med dem - de har fått en liten bebis. Dock vet jag inte könet än, men får nog veta snart :) Fick veta att bebis var född och att de var hemma nu för att anpassa sig och att den 17 sep. kommer någon för att göra en hemma-intervju, sen flyter nog allt på.
 
Har en sån härlig känsla i kroppen just nu. En längtan, ivrighet. Läser massa bloggar om aupairer som är i USA just nu, som har varit där en månad ca. Jag vill dit nu med! Så himla underbart. Can't wait! 
 
Gör inte allt för mycket just nu, hade tänkt kolla på första säsongen av Vampire Diaries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin