Children loves to play with words

2012-09-0916:37:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Sitter här i soffan (som vanligt) och knåpar med mitt pre-depature projekt. Har nu lyckats komma till section 8, har varit barnvakt i helgen så har inte lagt ner någon tid på detta. Nu ska jag skriva om språk utvecklingen och vad man kan göra för att förbättra den. Riktigt intressant. Man lär sig något nytt hela tiden!

Väntar också på mail från bästa familjen som skulle maila bilder på mitt rum, så jag kan visa er det sen :) Dem har gäster hos sig som skulle åka hem nu i helgen så jag kanske får något mail i natt, kan man ju hoppas. Kan fortfarande inte fatta att jag ska flytta... till USA...i ett år...herre min gud. ont i magen!

63 dagar kvar...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin