Det börjar närma sig

2012-09-2223:38:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Har precis kollat på The never ending story, vilket var evigheter sen man gjorde. Har för mig att den skulle vara jätte bra, men det var den inte. Finns ju en till, kanske är den som är bra? 
 
Hur eller hur, fick ett mail förut från min VM om att allt äntligen är klart och att vi borde komma igång med allt annat pappersarbete på måndag, vilket betyder att vi äntligen kan matcha, vilket betyder att jag kan skaffa mitt visum! Dagen med stort D börjar att närma sig med stora steg och jag fasar för dagen då jag ska säga hej då till min familj. Jag är livrädd! 
 
Tankarna bara flödar i huvudet på mig just nu. Jag är så nervös och rädd, glad och exalterad, sorgsen och ivrig. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. På dagarna går jag runt och kan knappt bärga mig till den 12 november, men på kvällarna, innan jag somnar, oj vad rädd jag är. Hur jobbigt är inte detta? Detta är det mest psykiskt påfrestande jag någonsin har gjort. Men jag ska klara det! Jag vet att jag kan! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin