My country's holiday customs

2012-09-2317:24:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (1)
Det är ganska lustigt att när man ska skriva och berätta om någonting som man vet hur allting fungerar och ser ut så kommer man inte på ett enda ord. Så är det för mig just nu. Ska skriva om våra traditioner här i Sverige, hur de fungerar, vad man gör osv. Det är helt tomt där uppe i knoppen. Kan höra luften susa och ett svagt eko som ekar mellan väggarna där uppe. Herregud!

Gick med i en grupp på facebook innan, med en massa andra au pairer. Hur kul som helst! Längtar verkligen tills det är min tur att åka (även att jag är livrädd). Sitter och kollar på lite böcker och presenter vid sidan av. Vet nog vad jag ska köpa. Ska även till ullared på tisdag med syster så det blir nog lite presenter då med :) Slänger upp en bild eller två när jag har inhandlat dem!

Om någon har bra tips på vad man kan köpa till värdföräldrarna, så får ni jätte gärna berätta ;)
Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har köpt en jättebra bok med ALLA svenska traditioner och även några recept på traditionella svenska rätter och typ pepparkakor. Du kan kika in på min blogg där står det mer:)

Svar: ååh tack så mycket :D
Paulina Svensson

2012-09-23 @ 18:21:14
URL: http://ww.elintillusa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin