Pre-depature project & ny kategori

2012-09-0218:04:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
Nu sitter jag här, i soffan, med datorn i knät och papper överallt och som pricken över i:et har jag världens klump i magen. Har hunnit smälta det lite nu, allt som hände igår, mitt tal och alla tårar. Jag börjar att inse nu att jag åker om 2 månader, 60 dagar, lämnar min familj och alla vänner här hemma, för ett år, 365 dagar (för nu) i USA. Det är svårt att förstå att jag ska vara borta ett år utan min familj. Detta är något som jag verkligen vill, men jag har svårt att se det framför mig. Det är helt sjukt ahah, jag ska flytta till USA!

Nu sitter jag i alla fall och ska börja på mitt pre-depature project. Jag fattade ingenting om hur man skulle skriva eller göra, så jag fick lite hjälp av Malin, som intervjuade mig, och nu är det bara att sätta igång att skriva. Minst 8h måste jag lägga på detta, så det ska nog gå bra :)

60dagar kvar....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin