the presents are wrapped

2012-09-2620:41:00
Pre-depature
 •  Kommentarer (0)
*irriterad tjej*
Skrev nyss ett helt inlägg om gårdagen och lade upp massa bilder och helt plötsligt loggas jag ut och självklart sparas inte inlägget.....
 
Hur eller hur så har jag åkt på en jäkla förkyldning och jag är helt slut i kroppen. Jag tillbringade hela dagen på ullared med syser och bokstavligen talat Shopped til' we dropped. haha. Har även fått hoppa in en vecka och jobba med pappa vilket betyder upp tidigt på morgonen = jag aptrött. Visserligen är det bra träning inför USA. Som jag btw närmar mig sakta men säkert. 
 
Har i alla fall handlat klart alla presenter till familjen nu, beställde 3 böcker idag som kommer i nästa vecka. Sen är det bara visum och internationellt körkort kvar. Och plusförsäkringen. Har även betalat in medlemsavgiften till STS. Gutt!
 
Slänger upp bilder på presenterna! Hoppas familjen blir galda för dem :)
 
Till bebis: 2 bodys med Lilla Anna och Milla (alfons kompis), 2 tygböcker, den till vänster går att bada med.
 
Till lillkillen: Pussel med lastbilar (han älskar lastbilar), boken Max vagn.
 
Till tjejan: Playdoh lera, bok Petsson och Findus
 
Till föräldrarna: Bok om Sveriges traditioner
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin