12 April

2013-04-1220:33:12
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Fredag. 
 
Jag jobbar till klockan 6 ikväll och det är inte okej väder ute.. Regnat heela dagen, konstant! Förhoppningsvis så ska jag på bio ikväll med Christine! Så det händer något positivt idag. Har inte gjort så mycket än idag. Bara tagit det lugnt. Lekt med pojken och bebis. Kate är i skolan. Det är helt underbart hur mycket barnen utvecklas just nu. På bara några veckor har bebis och lilleman blivit större. Bebis kan sitta nu och vinka. Hon är såååå söööt! Min lilla gullegris. Lilleman har blivit så himla mycket bättre på att prata. Man kan verkligen prata med honom nu och han förstår vad man säger. Det är nog det bästa med det här jobbet - att få se hur barnen växer upp och utvecklas!
 
Det börjar bli grönare ute nu. Träden börjar få löv igen, blommor blommar, jag längtar tills allt har slagits ut, kommer vara så vackert och det kommer bli så roligt att fotografera då :) 
 
Imorgon jobbar jag två timmar, sedan blir det in till NYC och träffa Hanna och en ny tjej, sen blir det hem och åka och fira Christine som fyller år :) På söndag funderar jag på NYC igen, vi får se, om vädret tillåter blir det nog så :) Livet är härligt ibland!
 
Jag ska nu återgå till att kolla på OTH och att redigera lite bilder! 
Puss på er. 
Kommentarer
Postat av: mandy

<3

Svar: <3
Paulina Svensson

2013-04-12 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin