A night out in NYC

2013-04-3002:18:12
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Oh wonderful wonderful New York! 
Klockan 8 på lördag morgon åkte jag och min vm på garage sale hunt. Vi fyndade lite leksaker till barnen, billigt billigt ;) Ett ganska så bra sätt att starta morgonen på, om ni frågar mig :) 
 
Sedan åkte jag till köpcentret och inhandlade ett par skor för kvällen och en ny handväska eftersom att min helt plötsligt bestämde sig för att gå sönder, på dagen med stort D. Sen åkte jag hem och stresspackade ner allt som behövdes på kvällen och stressade sedan iväg till tåget. 
 
Väl innen i NYC mötte jag upp Hanna och självklart gick vi och käkade direkt, hungriga som vi är! Sedan hängde vi runt lite. Träffade en av Hannas kompisar, sjuukt rolig kille det där! Han fixade lite förfriksningar till oss och sedan begav vi oss för att möta upp Linnea och Ebb för förfest på deras hotellrum. Vi hade såååå roligt! 
 
Sedan var det dags att bege sig ut i NYC nattliv! Vi drog till en klubb som hette någonting med ballroom. Ganska så schysst ställe, inte det bästa, men vafan. Första gången ute så det var helt ok! Sedan drog vi till en bar och käkade frukost och snackade en massa. Kollade på klockan och då var den redan 4 am (!!) Så vi drog till deras hotell igen och hämtade våra saker för att sedan promenera till penn station och ta tåget hem vid 5.15 am. 
 
Vi kom hem vid 6, jag tog en lång varm dusch och Hanna däckade i sängen. Jag slumrade på soffan i en timme tror jag, gick ner och käkade frukost med familjen och slumrade lite till på soffan. Sedan var det dags att göra sig redo för en dag i Princeton! woop woop!
 
Prindeton får ni i ett annat inlägg! 
Puss på er! 

 
 
 
Kommentarer
Postat av: gordon

vilka divor hahaha.puss

2013-04-30 @ 05:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin