På rätt bana igen

2013-04-2501:33:49
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (3)
Hallå bloggen & alla läsare! 
 
Idag har det varit en riktigt bra dag, vädermessigt och barnmessigt. Har jobbat mellan 8-4 idag, vilket har varit underbart. Gjorde Kate redo för skola idag på morgonen, lekte lite med Elijah och Sara innan det var dags för Sara att sova. Sedan tog jag Elijah till Rahway River Park, bästa parken! Jag satte honom i vagnen och powerwalkade 3km, sedan gick vi till lekparken och lekte innan det var dags att åka hem för lite lunch och sova middag. Medans Elijah sov, gav jag Sara ett bad och lekte med henne. Sen vaknade Elijah och det var dags för Sara att sova. Vi gick ut och lekte med bollarna på baksidan, sedan tog min vm honom till en annan park med Kate. Sen slutade jag och jag drog till Rahway River Park igen för ytterligare 3km. Duktig som jag är så sprang jag faktiskt den sista kilometern ;) Det ni! Jag är på rätt spår igen! Känns så jäkla gutt! :) 
 
Nu ska jag bara slappa framför datorn, se ett par avsnitt av OTH innan läggdags :) Imorgon börjar jag vid 11 så ska försöka hinna med några kilometern imorgon på morgnen :) 
 
Puss på er! 
 
Kommentarer
Postat av: gordon

vad kul att du mår bra och trivs.puss

2013-04-25 @ 05:36:41
Postat av: Carola

Vad du är duktig!

2013-04-25 @ 06:48:25
Postat av: Mandy

Kul och höra syrran! You can do it! :* <3

2013-04-25 @ 08:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin