Pray for Boston

2013-04-1603:24:33
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Usch, det är hemskt! 
 
2 bomber har avlöst under Boston Marathon. 3 döda och 141 skadade, bl.a 10 amputeringar. Jag kan inte fatta det! Dem pratar om en terrorist attack, men förmodligen är det inte det för då hade tydligen al qaida berättat att det var dem. Så nu letar dem efter en misstänkt utan några framsteg. 
 
Nyheterna rullar konstant här. Det är kaos! Vi ber för alla som befinner sig där borta, som dog (bl.a en liten kille på 8 år), som är skadade, alla som var där. Det här är så svårt att förstå. Det var meningen att det skulle vara den bästa dagen i Boston idag, det är Patriots day. 
 
#PrayforBoston
 
Kommentarer
Postat av: Mia

<3 <3 <3

2013-04-16 @ 06:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin