Princeton

2013-04-3015:44:33
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (1)
Princeton - The place to bee! Ååh jag älskar Princeton. Det är verkligen min stad. Det var sååå mysigt där och gångavstånd till allt! Jag blir verkligen sugen att gå på college när jag är där. Vem vet, jag kanske börjar på college, bestämmer mig för att stanna 4 år till ;) haha. Neee, inte just nu, men någon dag så!
 
Jag och Hanna tog tåget vid 11.50 utan en aning om hur man kom dit. Vi hittade shutteln som tog oss till Princeton området och sedan bestämde vi oss för att följa strömmen. Vilket vi gjorde rätt i, vi kom rätt in i smeten. Det var band som spelade, clowner på styltor, god mat överallt. Stämmingen var på topp och jag trivdes som fisken i vattnet! Jag har några videos som jag tänkte ladda upp idag, när jag har tid ;) Men wow.. Princeton - I'll be back!!
 
Kommentarer
Postat av: gordon

man får inte luras på det viset:).puss

2013-04-30 @ 16:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin