25 Augusti

2013-08-2615:44:03
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
6 dagar sedan sist och det har inte hänt allt för mycket måste jag säga. 
 
Jag har sett City Of Bones. Filmen var ok, men jag var besviken. Trodde den skulle vara lite mer som boken. Jag tyckte det var mer att dem tagit delar av boken och placerat dem lite här och var. Det var lite som att filmen var baserad på en annan bok, tyckte jag. Men den var ok! 
 
Sen har jag inte gjort så mycket annat. Jag mötte Grace i torsdags för lite brunch :) Jag och Sara tog henne till Galaxy Diner som ligger 5 min här i från, vi käkade lite pannkakor :) Mumms! 
 
Igår var det clustermeeting. Det var trevligt! Gjorde nog 2 nya vänner till där. (varför ska man ha som mest kul och få nya vänner precis innan man åker hem??) Vi badade i en uppvärmd pool och chillade. Riktigt trevligt var det! Bilder kommer där i från när min AD har lagt ut dem på facebook! 
 
Idag jobbar jag mellan 1-8.30pm så jag har lite tid på mig att göra vad jag vill. Jag ska nog ut och springa en runda, det är perfekt väder för det! Jag måste säga att det börjar bli lite kallt här nu, snart dags för långarmat! 
 
10 dagar kvar
Puss på er! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin