Crayfish party

2013-08-1704:52:42
Mitt år i USA
 •  Kommentarer (0)
Sista arbetsdagen för denna veckan och det känns ganska så bra. Min värdmamma tog mig till IKEA för lite kräftskiva på eftermiddagen. Det var kräft och räk buffé. Ska jag vara ärlig så smakade det ganska så gott, till och med kräftorna! 
 
Vi åt en massvis med kräftor och räkor och självklart dessert - daimtårta och delikatessbollar! Ååh så gott det var :D barnen tyckte det var mindre gott ;) hehe. Lingondrickan var magisk! 
 
Efter buffén åkte vi hem och barnen åt lite middag, sedan var det läggdags. Jag jobbade till 10.30pm ikväll så mina vf kunde gå ut på date. Så jag har bara tittat på OTH och tryckt popcorn, vilket är ok det med :) 
 
Grace ringde och vi snackade en stund och vi bestämde biodate imorgon. Vi ska se We're the millers. Vi får se hur den är. Men det ska bli skönt att komma ut lite igen. Möta nytt och roligt folk! I'm soo excited! :D 
 
Nu ska jag sova, det var länge sedan jag var uppe såhär sent! 
Puss och godnatt! 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Aupairpaulina
En tjej på 21 år från lilla staden Kalmar som nu bor i Rahway, New Jersey, sedan den 12 November, för att arbeta som au pair i 1 år. Jag tar hand om 3 små söta barn som är 3år, 2år och en på 1år.

Kom och följ med mig på mitt livs äventyr!


dagar i USA

dagar kvar i USA

Follow on Bloglovin